• +36202108215

• info@fiziorehab.hu

• 9024 Győr, Közép u. 21.

Egy finanszírozási javaslat

A FizioRehab-ot az E-Agentura Kft. üzemelteti. A mai napon került ki a Kft. honlapjára egy ismertető az Egészségpénztár működéséről. Azért osztjuk meg itt is ezt az írást, mert a fiziós kezeléseket is igénybe lehet venni egészségpénztári számlával – így itt is érvényes a 20%-os kedvezményes szolgáltatási ár!

A térdbetegségekről – chondromalacia patellae

Olyan térdfájdalom ami leggyakrabban fiatal, sportos életvitelt élő felnőtteknél vagy versenyszerűen sportoló kamaszoknál jelentkezik. De okozhatja a térdkalács nem megfelelő helyzete vagy pl. tartós kényszerpihenőt követően, amikor a combizmok izomegyensúlya megbomlik és a comb belső izomzata elsorvad a külső combizmok pedig elhúzzák a térdkalácsot a barázdából. Mivel nem jár nagy fájdalommal, viszonylag későn keresi fel

Partnereink

Kiemelten fontosnak tartjuk a partnereinket mind a szolgáltatási, mind a finanszírozási oldalról. Ennek jegyében készült el az az oldalunk, ahol feltüntetjük azokat az egészségpénztárakat, melyekkel együttműködünk és szolgáltatói vagyunk. Ez lefordítva azt jelenti, hogy az adott pénztár tagjai elszámolhatják kezeléseinket a pénztári megtakarításaik terhére. Ugyanezen az oldalon tüntetjük fel azokat a szakmai partnereinket, melyekkel együttműködünk,

Az Arthrosis-ról

Az egyik leggyakoribb kopással járó izületi elváltozás az arthrosis. Bármely kis,- vagy nagyizületben kialakulhat.Nem minden esetben okoz panaszt, de ha mégis, akkor a vezető tünetek egyike a fájdalom, amitől minden beteg gyorsan szeretne megszabadulni. A fizióterápiás kezelések erre nyújtanak megoldást.Keressen bizalommal!16 féle fizikóterápiás kezeléssel várjuk győri szakrendelőnkben.

Az arcideg bénulásról

Az elferdült arc látványa a legzavaróbb a páciens számára. A látható dolgokon túl zavart szenved az ízérzékelés, a rágás is. A szem szárazsága miatti égő érzés, az esetlegesen előforduló fülfájás, fejfájás szintén kellemetlen velejárója a betegségnek.Az előfordulás gyakorisága statisztikailag nincs évszakhoz kötve, mégis a szeles, hűvös időszakban több páciens keresi fel rendelőnket kezelés céljából.A jelenlegi

Új partner

Örömmel közöljük kedves meglévő és leendő betegeinkkel, hogy mától a Prémium Egészségpénztár szolgáltatói partnerei lettünk! Ez azt jelenti, hogy a pénztár tagjai a kezelések árát VISSZAKAPJÁK az Egészségpénztártól! Azon munkálkodunk, hogy a Magyarországon működő főbb Egészségpénztárakkal együttműködési szerződéseket kössünk. Az új partneri megállapodásokról folyamatosan tájékoztatjuk Önöket!

Hogyan segít a fizikóterápia a műtétek után?

A műtétek sikerességét nagyban meghatározza a szövődménymentes rehabilitációs időszak.Melyek a leggyakoribb szövődmények? A fizikóterápiás kezelések gyulladás-, fájdalom-, és ödémacsökkentő illetve a sejtregenerációt serkentő hatásai jelentősen lerövidíthetik a gyógyulási időszakot. Javítva az életminőséget és a közérzetet.Keressen bizalommal! Legjobb tudásunkkal és a legmodernebb eszközeinkkel segítünk a gyógyulásban.

Egyéb kezeléseink

TENS kezelés Ez a kezelés a hospice-ben szívesen alkalmazott fájdalomcsillapító hatású terápia. Hatása azonban a kezelés ideje alatt, illetve a kezelés után pár óráig áll fenn. Otthoni kezelésként jól alkalmazható, akár naponta többször is. A készülékek 15 – 30 perces kezelési idővel vannak beprogramozva. Kowarschik-féle galván Ma már egyre ritkábban alkalmazott terápia. A végtagokban lesugárzó

Interferencia kezelés

A kezelés során kettő vagy négy nedves elektróda kerül a kezelendő testrészre. Az elektródákon 3900–4000Hz frekvenciájú elektromos hullámok jutnak a szövetekbe, a hullámok kereszteződésekor lebegő áram keletkezik itt alakul ki az interferencia hatás. A megfelelő frekvencia kiválasztásával fájdalomcsillapítás vagy izomtónus fokozás érhető el. A kezelés alatt a folyamatos stimulálás hatására emelkedik a fájdalomérző ingerküszöb. A